Wednesday, July 11, 2012

CALBAYOG KO

Sa may sidlangan bungto ko pinnaurra.
Mutya ni agak mga bukid og dagat
Bisan an adlaw sa mga kakurolpon.
Gikan magpahuway nabiling sin hiyom
Panamilit lus-ay
Sa imo butkon katam-is pumahuway
Upod an awit sa dughan nag lumay.
Sa kagab-ihon sa atop mong bituon
Naarig an bulan paghatag sin lamrag
Basi ka mahimlay


*Sanglit ayaw hi usa
Pananglit umabot an takna
Sa dughan nasantop
tungod san gugma naabid luha sa mata
Bungto ko ig-ungara
Tinuod sadton kakurolpon.
Iton yana inop nala an nabilin sa dumdum.


(Repeat*)


Chorus:


Calbayog ko mutya ka nga pinili
An dagway mo labi sin kahamili
Burabod ka san kahimyang langit
Nga kahimtang ug kalinaw.
Tugahan  an imo ngaran sa bisan diin
Calbayog sangyaw.
Baraan ka minahal ka san adlaw
Kay bisan la an bugnaw nga harupoy mo
Nakakapukaw sadton may inop
Sa pisngi nakablit ug naharok
Bulahan nga puroy-an
Sadang kamatyan ko.


(repeat chorus)






2 comments: